Uno

[official]
[MAIN] GFRIEND Official Spazz Thread

1,576 posts in this topic

20 minutes ago, podori said:

Lots of Lov.. They changed from Lots of Love to shortened Lots of Lov... To make it cuter??

ohhh i just knew it :o

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

25 minutes ago, sowonnie said:

welcome buddy :D fellow sowon lover ;) 

sowon for life:x

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

buddies, remember to not get engrossed in the book you're reading under the blazing hot sun. otherwise you will forget to put sunscreen on and your arms will get burnt and OW MY ARMS HURT

 

HALP 

3

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, gfriendays said:

buy both! i know you will:o

Haha Inaaas knows me very well.xD

But i believe no one will skip this legendary album. LOL

2

"떨리는 그대 손을 꽉 잡아줄게요, 따스히 감싸줄게요"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy 4th of July Fireworks Day

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy 4th of july to american buddies! Heres hoping for another teaser today~

1

rUfMuFW.pngsowonnie-s_zpsmw8tfy3j.png&key=9c70ae46f

 buddy / sone / shawol 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoked for the possible Lots of Love group photo later :o

1

Yuju.png.fcca76aa877ba62941b60d8a0d0b6e29.png

괜찮은 느낌 이 떨림 나도 몰래 우연히 봄

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm so excited for another teaser💃🙌 

And last night teaser all of them look so feminine and gorgeous 😍😳 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Did you all see the new album previews? The tracklist looks good!

2

OyiR3ag.gif

uLQaa7t.gif'

"나 힘들 때면 그대를 생각하며 용기를 낼게요." / "Whenever I'm tired, I'll think of you and be brave." - Compass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay so who's going to pre-order? Haha the updates got me so hyped

1

Yuju.png.fcca76aa877ba62941b60d8a0d0b6e29.png

괜찮은 느낌 이 떨림 나도 몰래 우연히 봄

Share this post


Link to post
Share on other sites

is anyone else kind of bothered by the Lots of Love album cover? Eunha is taller than Sowon

or at least that's what it looks like lol xD

1

tumblr_o8a8egsKE61vnacm5o3_r1_250.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just preordered from YesAsia, 55.99 for both versions and both posters (I got free shipping! yay!) I wanted to use Kpop mart because that counts towards the korean charts but...... the shipping was so expensive and it was going to take like 2 months and there's no tracking number or delivery guarantee :( sorry GFRIEND, I just can't risk all that money :( but I am excited to get the album!!!!! Yay it looks amazing!xDxD

3

OyiR3ag.gif

uLQaa7t.gif'

"나 힘들 때면 그대를 생각하며 용기를 낼게요." / "Whenever I'm tired, I'll think of you and be brave." - Compass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honestly it's kinda funny to watch our fandom have mini heart attack everyday at the same time :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg yall the new teasers...! /faints

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, YujuYujuYuju said:

omg yall the new teasers...! /faints

they look like Fairies :D

CmhdT0aUMAAZjEU.jpg

1

I Edited this Signature 

untitled_1_by_rontaku-da8ghl3.jpg  untitled_4_by_rontaku-da8gr9m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

CmheRQeUMAAyrhh.jpg

1

c.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 seperate, glorious photoshoots, omg

guccifriend strikes again

0

rUfMuFW.pngsowonnie-s_zpsmw8tfy3j.png&key=9c70ae46f

 buddy / sone / shawol 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, BuddyRon said:

they look like Fairies :D

CmhdT0aUMAAZjEU.jpg

SinB looks so nice with brown hair again! :o

8 minutes ago, sowonnie said:

4 seperate, glorious photoshoots, omg

guccifriend strikes again

Yes! hopefully there will be some good photos for badges if/when they get made!

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yerin killed me with her teaser pictures. Thank you very much yerin. Rest in RIP

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi everyone!  These teaser images over the last few days have been stunning!  Sorry that I don't know how to manipulate HTML to  make this visible here, but I created my own Flipagram of their latest teaser images.  This floral theme is really beautiful!

Enjoy!

 

1

ewKwHgr.gif?1 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dayum EUNHA, THO

0

Yuju.png.fcca76aa877ba62941b60d8a0d0b6e29.png

괜찮은 느낌 이 떨림 나도 몰래 우연히 봄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tracklist got me super excited yesterday night that i couldn't wait at all to preorder so already brought at kpopmart before i call it a day!

Have a nice day Buddies hope you guys can preorder #LOL GFriend 1st album too!

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

SinB showed some choreo in THE SHOW!

here is full cut

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg! It looks like its gonna be beautiful, feminine yet still powerful~ :D im excited

1

rUfMuFW.pngsowonnie-s_zpsmw8tfy3j.png&key=9c70ae46f

 buddy / sone / shawol 

Share this post


Link to post
Share on other sites

36 minutes left and hopefully we'd get a new teaser!

(Pls let it be an MV teaser D:)

0

Yuju.png.fcca76aa877ba62941b60d8a0d0b6e29.png

괜찮은 느낌 이 떨림 나도 몰래 우연히 봄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now