sowonnie

Post your Gfriend collection here!

89 posts in this topic

Ok so yeah, I've just got my LOL albums today. I wonder, where did everybody put the gfriend stickers? 9_9

1

rsz_170227_indiv_teaser_yuju.jpgrsz_170226_18.jpg

The Awakening. 17.03.06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mine will arrive next month..:yerin-love:

0

4aKAd9r.gif6h6OJff.gif

"When you brightly smile I laugh and smile with you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, alohachingu said:

I want that for xmas and a Kang Gary baseball cap.

 

halyang cap is cool

1

sowon%20so%20hot%201_zpspkz9yevw.giffeliz%20sowon%20gif_zpsmljulbfy.gif
Sowon: Hello MAMA. Hello Hong Kong. We are GFRIEND.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hello everyone i wanna tell you what i own from Gfriend. 

i own

- season of glass

- flower bud

- snowflake

- LOL

- where are you going Gfriend jeju DVD

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, kpopasiawroldwide said:

hello everyone i wanna tell you what i own from Gfriend. 

i own

- season of glass

- flower bud

- snowflake

- LOL

- where are you going Gfriend jeju DVD

show us a pic if you can buddy~

0

3WYcA46.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, sowonnie said:

show us a pic if you can buddy~

how do i put a picture

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here's my L.O.L! (Actually I got it Last month but better late than never)

20160913_232329.png

20160913_231143.png

20160913_231727.png

20160913_230610.png

Sadly, Rough is still on the way :( (ps: I know my collection are still so small)

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kpopasiawroldwide said:

how do i put a picture

if you put a direct link to the picture, it should automatically upload~!

31 minutes ago, YeoChin13 said:

Here's my L.O.L! (Actually I got it Last month but better late than never)

Sadly, Rough is still on the way :( (ps: I know my collection are still so small)

Awesome collection buddy! ^^ don't worry about having a small collection! any collection is better than no collection~ <3

1

3WYcA46.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kpopasiawroldwide said:

how do i put a picture

If you post the direct link make sure it ends in .jpg/whatever file it is :)

39 minutes ago, YeoChin13 said:

Here's my L.O.L! (Actually I got it Last month but better late than never)

20160913_232329.png

20160913_231143.png

20160913_231727.png

20160913_230610.png

Sadly, Rough is still on the way :( (ps: I know my collection are still so small)

Like Sowonnie said any collection is better than no collection!

1

             M3nIUZ1.gif84Wkp0L.gif

                                   Thanks to KingofKpop for the siggy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, YeoChin13 said:

Here's my L.O.L! (Actually I got it Last month but better late than never)

20160913_232329.png

20160913_231143.png

20160913_231727.png

20160913_230610.png

Sadly, Rough is still on the way :( (ps: I know my collection are still so small)

Sweet! Share with us once you've got your Rough! Well, every big collection starts small, so that's fine! xD

 

2 hours ago, kpopasiawroldwide said:

how do i put a picture

Here's a tutorial for uploading pictures here in the forums: 

 

Looking forward to your collection! :x

 

1

rsz_170227_indiv_teaser_yuju.jpgrsz_170226_18.jpg

The Awakening. 17.03.06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks buddies! Still I feel kinda sad haha 

I'll share it the day it came xD, your collection was so cool buddies!

Edited by YeoChin13
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks to @Yenni ㅈㅇㄹ, my collections has gotten bigger....:BeastToss-11:

QSHCluN.jpg

3

HERE I GO, I WANNA GO

nerdysinbart sig.jpg

cr: nerdysinb

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/11/2016 at 8:53 AM, Jkyc said:

Thanks to @Yenni ㅈㅇㄹ, my collections has gotten bigger....:BeastToss-11:

QSHCluN.jpg

the signed cd O.o.... so sad for me

0

Quote

My life get better..... in Gfriend

tumblr_o67p6vCKwZ1uh9bkjo3_400.giftumblr_o67p6vCKwZ1uh9bkjo1_400.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spoiler

C24ydMrUcAAbPos?format=jpg&name=large

Okay so I've been a buddy for a long time (since August 2015) but I only have bought the two most recent albums.  I'm hoping to save up and buy Flower Bud along with Season of Glass and the other goodies..until then I look through these all the time :3 

photocards:

snowflake - yerin

LOL - umji and sowon

LOL goodies/extras:

letter - eunha

paper doll - sowon 

Hoping to expand my collection in the future!  :Sowon:

3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now