singermelodie1

What do you guys think Umji's hair will be for next comeback?

17 posts in this topic

I kinda want her with some red or purple highlights. 

0

5ibEtdd.gifH027EVu.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 00120493.jpg somehow like this?
 

0

16144447_1376647265714656_780573532_n.gi
 LOVE YOU GUYS 
HeyItsMeJOULES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maybe no bang Umji??

0

HERE I GO, I WANNA GO

nerdysinbart sig.jpg

cr: nerdysinb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Short hair umji howboutdah

In the Neverland [emoji292]

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd like to see any hairstyle where her hair isn't covering her cheeks. I think this style looks best on her. Her recent hairstyle with the twin ponytails or a single ponytail are good examples of this and I think look great on her.

Bangs, no bangs, I have no strong opinion on that. Probably no bangs if I had to choose.

2

jCwTQ3U.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ya nice pointing on the pigtails @BeastToss. I don't usually like pig tails but I actually think she's super cute with them.

I can't see the them having any drastic hair changes like complete blonde or something like. I feel it's not really their style ><

0

HERE I GO, I WANNA GO

nerdysinbart sig.jpg

cr: nerdysinb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Without bangs.. and she need a little haircut.. like yerin maybe.. I think it would be cute on her..

Sent from my Redmi Note 2 using GFSquad.com mobile app

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

With new hair colour without bang mybe😆 we'll see diffrent umji for the next comeback😎😙

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sourcemusic free her forehead

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

a4d6b6285b425c7d5c1dd390935368b2.jpg

Eunjin from Highteen basically looks like Umji's twin sister lol

Anyway I think Umji can pull off blonde!!


Sent from my iPhone using GFSquad.com mobile app

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

coming back to this and I was right haha Umji can pull off dirty blonde hair haha

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her hair has been fantastic this comeback. I wouldn't mind if she kept this hairstyle into the next comeback. :u1:

0

jCwTQ3U.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I always have this in mind but bangless Umji is really best Umji. Her hair during Glass Bead era was really good! I hope they continue this kind of hairstyles for Umji as it really suits her more.

0

GFriend will be my last girl group...

NEW SIG2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

MGT era hairstyle was the best tho


Sent from my iPhone using GFSquad.com mobile app

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umji would fit longer hair or short hair but NOT too short 

0

Image result for gfriend sinb gif

 

resize output image

Share this post


Link to post
Share on other sites

mint/neon colors please lol

0

pTexBdT.gifdo2VPg3.gif

새롭게 시작해 볼래 그리고                우릴 아프게 했던 시간들은 다시는 없을 거야 ~ 

 Let’s start fresh, you and me                 Times that hurt us will never come back again 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now